2.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
0 comments

We have been waiting for our desk for 4 months.On Thursday we received a text message confirming the delivery for Saturday between 6-10 pm.

On Friday we received a call to again confirm the delivery for the next day, same time. On Saturday we decided to go to the supermarket. At 5 pm we receive a call from the delivery guy saying that he was outside but nobody was at home. We explained him that the delivery was scheduled for 6 pm but we could be there in 5 min.

They told us that they couldn't wait and they left. We waited for 4 months but they couldn't wait for 5 min. We called costumer service and they told us that they tried calling us Friday afternoon to reschedule; however, we do not have any missed call nor a message. The costumer service is horrible, employees are disrespectful and unable to trouble shoot.

The only thing they needed to do is to call the truck (which was 5 minutes away from my house) to come back.Now we need to reschedule.

Review about: Mor Furniture For Less Delivery Service.

Reason of review: Problem with delivery.

Had an Experience with Mor Furniture For Less?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like